ニュース・最新情報
-
MamaKhalees、初アルバムリリース記念でフォロー&RTプレゼント企画開催
MamaKhalees (ママカリーズ) の1stアルバム『2021: A Mama Odyssey』が、8月13日(金)よりデジタル配信・販売を開始した。
-
MamaKhalees、1st ALリリース決定。MV再生300万回超えの話題曲も収録
MamaKhalees (ママカリーズ) の1stアルバム『2021: A Mama Odyssey』が、8月13日(金)よりデジタル配信・販売を開始する。
-
MamaKhalees、新ビジュアル公開&今夏にアルバムリリース
MamaKhalees(ママカリーズ)が新ビジュアルを公開した。
-
初リリースでiTunes MVチャート2位にランクインした無名の新人「MamaKhalees」が、待望の新譜を2曲同時リリース
MamaKhalees (ママカリーズ) の2nd Single「CLOSE YOUR EYES」と「SKY」が、本日3月19日にデジタル配信・販売を開始。
プロフィール・バイオグラフィ・リンク
『60〜70年代に影響を受けた90年代のリバイバル』
次世代への古き良きロックの提唱をコンセプトに持ちながらも、演者の素顔は非公開。
ライブ活動は一切行なわず、楽曲とMVのみで活動するという実験的且つ現代的なアプローチで、2020年12月に初リリースされたシングル『STAY FREE』は、リリース前に公開されたトレイラー動画は現在44万再生を超え、リリース初日には国内iTunes Storeミュージックビデオチャートのロック部門で2位(総合36位)を獲得した。
Instagram等のSNSではインドネシアや台湾を中心に世界各国からも多くの反響があり、無名の新人ながらも今後の活動が注目される。
The concept is to advocate old and good rock music for the next generation under the theme of "A revival of the 90's inspired by the 60's - 70's", but the true face of the performer is not disclosed.
In addition, we do not perform gig activities at all, but by working only with songs and music videos, we take an experimental and modern approach.
Trailer videos released prior to the first release "STAY FREE" in Dec 2020 has been played more than 440,000 times now, and on the first day of release, they were ranked 2nd (36th overall) in the rock category of the iTunes Store music video charts in Japan.
SNS such as Instagram has received a lot of feedback from all over the world, mainly Indonesia and Taiwan, and although it is an unknown newcomer, the future is expected.
次世代への古き良きロックの提唱をコンセプトに持ちながらも、演者の素顔は非公開。
ライブ活動は一切行なわず、楽曲とMVのみで活動するという実験的且つ現代的なアプローチで、2020年12月に初リリースされたシングル『STAY FREE』は、リリース前に公開されたトレイラー動画は現在44万再生を超え、リリース初日には国内iTunes Storeミュージックビデオチャートのロック部門で2位(総合36位)を獲得した。
Instagram等のSNSではインドネシアや台湾を中心に世界各国からも多くの反響があり、無名の新人ながらも今後の活動が注目される。
The concept is to advocate old and good rock music for the next generation under the theme of "A revival of the 90's inspired by the 60's - 70's", but the true face of the performer is not disclosed.
In addition, we do not perform gig activities at all, but by working only with songs and music videos, we take an experimental and modern approach.
Trailer videos released prior to the first release "STAY FREE" in Dec 2020 has been played more than 440,000 times now, and on the first day of release, they were ranked 2nd (36th overall) in the rock category of the iTunes Store music video charts in Japan.
SNS such as Instagram has received a lot of feedback from all over the world, mainly Indonesia and Taiwan, and although it is an unknown newcomer, the future is expected.
- 関連リンク